Αξιολογήσεις
“Όλα ήταν υπέροχα”
Χρύσα Γ.
“Υπέροχα όλα!”
Κατερίνα Κ.
“Είμαι πελάτισσα Χρόνια οπότε αυτό σημαίνει ότι οι υπηρεσίες της με ικανοποιούν”
Στεφανιδου
“10/10 Αννα Μαρία τέλεια δουλειά!”
Αθανασία Π.
“Ευχαριστώ πολύ!!! 20' όλα ήταν υπέροχα!!!! Θα ξανάρθω σίγουρα!!!!”
Κατερίνα Ρ.
“Υπέροχη εξυπηρέτηση”
Μαρία Μ.
“Όλα υπέροχα!”
Δήμητρα Δ.
“Πολύ καλή εξυπηρέτηση και αποτέλεσμα!!!!”
Μα
“Όλα υπέροχα! Η Άννα-Μαρία μας εξυπηρέτησε με ιδιαίτερη ευγένια, προσοχή και φροντίδα στις ανάγκες μας!”
Δήμητρα Δ.
“Άψογη συνεργασία, καθαρό περιβάλλον, η Τατιάνα είναι άριστη!”
Κατερίνα Τ.