Αξιολογήσεις

★★★★★

“Όλα ήταν υπέροχα”

Χρύσα Γ.

★★★★★

“Υπέροχα όλα!”

Κατερίνα Κ.

★★★★☆

“Είμαι πελάτισσα Χρόνια οπότε αυτό σημαίνει ότι οι υπηρεσίες της με ικανοποιούν”

Στεφανιδου

★★★★★

“10/10 Αννα Μαρία τέλεια δουλειά!”

Αθανασία Π.

★★★★★

“Ευχαριστώ πολύ!!! 20' όλα ήταν υπέροχα!!!! Θα ξανάρθω σίγουρα!!!!”

Κατερίνα Ρ.

★★★★★

“Υπέροχη εξυπηρέτηση”

Μαρία Μ.

★★★★★

“Όλα υπέροχα!”

Δήμητρα Δ.

★★★★★

“Πολύ καλή εξυπηρέτηση και αποτέλεσμα!!!!”

Μα

★★★★★

“Όλα υπέροχα! Η Άννα-Μαρία μας εξυπηρέτησε με ιδιαίτερη ευγένια, προσοχή και φροντίδα στις ανάγκες μας!”

Δήμητρα Δ.

★★★★★

“Άψογη συνεργασία, καθαρό περιβάλλον, η Τατιάνα είναι άριστη!”

Κατερίνα Τ.